Alla inlägg under juni 2007

Av Paula - 17 juni 2007 16:17

Imorgon är det måndag, en ny jobbvecka! Just nu jobbar jag på Karlslund med Miaman och en mupp. Den här veckan lämnra Mia mig själv med denna mupp! why Mia!? :'( Den här veckan kommer gå så segt! Hon är det slöaste och drygaste människan! Om hon säger något, så pratar hon bara om hur jobbigt det är och att hon vill hem å sova. Men jag ser ljuet i tunnel, för sen är det helg och festival vecka! :D


Hittade idag ett set som jag bara måste köpa tror jag :D  Det ska stå " come to the dark side, we have cookies"

Av Paula - 13 juni 2007 20:39

kloka ord från "the man"


۰•● »» The Man säger:

det ska va reggae på sommar'n, och massvis med sol, dricka hemkört och kola i en uppblåsbar pool!

REGGAE! INGEN SOMMAR UTAN RAGGA!!!!

۰•● »» The Man säger:

bara så du vet..



Salamanca flashbacks

Salamanca flashbacks :)

Av Paula - 13 juni 2007 20:18

Jag har ett antal gånger i denna blogg tagit upp krånglet med mina Arvika billjetter. Nu måste jag prata ut om dem igen. sorry !


Första gången jag beställde billjetten var i mars (april) nångång. Jag väntade mer än en månad och biljetten hade fortfarande inte kommit. Nu är det så att jag har hört av mig till en stackars människa som hjälpt mig med mitt stora problem att få hem billjetten. De har skickat den via post 2 ggr poch mail 2 ggr.


Fick aldrig fram något.


Men nu är det så... att jag har 3 biljetter! alla kom tydligen på en gång typ. Fast det är inte så roligt att alla 3 fungerar, nooo... så kul är det inte ;) bara en fungerar tydligen. Men nu har jag ett nytt problem.. vilken är det som fungerar? Jag tror mig veta, men är inte 100. äsch, jag tar väl med mig allihopa. Någon borde väl fungera.

Av Paula - 13 juni 2007 07:18

Jag HATAR alla fylleknark gubabr som alltid åker Dalarö bussen och ALLTID går av vid Gålö! Igår utsattes jag för en jävlig äcklig snubbe.

Först sitter jag i busskuren men ser då att ett äckel är på väg. För att skydda mig från fullesnack sätter jag in hörlurarna i öronen och vandrar en liten bit bort. Men problemet med fyllegubbar ä'r att dom inte ger sig.

Helt plötsligt står han brevid mig och jag ser att han snackar med mig.


Jag tar bort musiken å frågar vad han vill. Då säger han att jag ska stå stilla å så går han närmre. What? jag backar! Han säger igen att jag ska stå still. Jag blir arg och säger åt honom att gå.


Jag stod och höll några CD skivor i handen och det var tydligen dom han var intresserad av. Han frågar vad det är för några. Jag svarar REM och Dia Psalma (inte mina), tänker att han kanske går. hehe.. nejdå. Han säger att han vill snacka lite å jag säger att jag är på dåligt humör och vill inte snacka. Vad gör äcklet!? han berättar att han tycker att det är lite pinsmat att prata med folk för att han har inga framtänder efter att varit hos tandläkaren. Tror ni inte att han kommer närmre och öppnar hela käften och visar mig sina äckel tänder!!! Eller han hade ju typ inga. Jag höll på att dö!!!!!


Bussen kom precis i denna sekund, min räddning!


Men fylleattackerna var långt ifrån över. Resan hem så satt samma snubbe på bussen och han satt å kollade på mig hela vägen. Sen satt jag mittemot kattkvinnan och någon polare till henne som var AS fulla. Jag sitter å kollar ut genom fönstret och försöker överleva lukten. Då kommer en liten hand å tar på mitt ben och då är det Kattkvinnans polare som vill snacka!

uhäää! HATA GÅLÖ KNARKARNA! Kattkvinnan gör iaf inte nått.... hon ba stinker!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards