Alla inlägg under januari 2008

Av Paula - 19 januari 2008 11:09

Det var väldigt länge sen jag skrev. Men nu ska jag försöka att börja skriva igen. Vi får se om jag lyckas.


 Just nu denna lördagsmorgon sitter jag bara hemma. Jag gick upp redan vid nio! Kollade på lite Simpson och sen gick jag upp och åt frukost. Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Övningsköra kanske? Den här helgen händer det inget speciellt alls. Min kusin Erik fyller år imorgon så vi ska dit vid fyra. Simon och jag har bråkat, ungefär tre dagar nu. Känns förjävligt. Det började på våran 6 månaders dag. Allt började hur bra som helst. Jag fick en blomma och en tavla. Sen va vi på min favorit restaurang Sahara och sen gick vi på bio ( Arn... haha, hmm inte så bra .. nee) Sen på vägen hem vet jag inte riktigt vad som hände. Jag sa en dum grej och Simon vart AS sur. Japp, så har det varit bråk sen dess, sen i onsdags. Kul!Jag tror att vi ska träffas idag. Jag saknar honom.......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards