Direktlänk till inlägg 22 juli 2007

Rubrik saknas

Av Paula - 22 juli 2007 18:00

Idag började jag dagen med att gå upp kl 9. åt frukost kollade family guy å sen så la jag mig vid poolen å stekte, tänkte att jag skulle ta det lugnt hela dan eftersom jag inte har varit så frisk de senaste dagarna. Men sen kom Heidi och började härrja med mig. sen min moder å sedan min far. Helt plötsligt kom Ida, upp för backen! Ida som  jag inte har träffat på as länge. tror det va förra sommarn vi träffades. Blev as förvånad. Vi satt å snacka ett tag sen ville hon ro ut och paddla med deras lilla segelbåt.


Ida och Paula satte oss i mini båten, med två olika åror. Sen gav vi oss ut på "havet" med rock klassiker på högsta volym, och jag hade ett mega stort paraply som segel! Kan säga att det fungerade riktigt bra! Vi hade en bra fart och alla båtar som åkte för bi bara glodde!  fattar inte varför! Det va kul att träffa Ida igen. Vi gör alltid skumma saker tillsammans.


När vi kom tillbaka hade två nya stekare lagt sig vid poolen, Gaby och Staffan hade även kommit.


Nu ska jag snart iväg på bio .. eller det kanke inte blir nån bio nu. men ska iaf träffa Simon.

 
 
Susse

Susse

22 juli 2007 22:10

Jag måste kissaaaaa, jobbar du med mig den här veckan?
puss

http://susse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 12 mars 2008 18:12

I dag hände det, idag gjorde jag det... JAG TOG KÖRKORT !!! :D   Jag är så lycklig, jag har gått å oroat mig hela dan eftersom jag körde upp på eftermiddagen. Mina mardrömmar i natt gjorde inte saken bättre heller! Men jag klarade mig!   I morgon sk...

Av Paula - 11 mars 2008 18:55

Japp jag tror jag är den sämsta bloggaren in history!    Jag glömmer hela tiden bort att skriva. Å nu när jag loggade in fick jag en kommentar om att jag är den sämsta bloggaren, må så vara! ;)    Okej, ett försökt till, Nu ska jag försöka blogga lit...

Av Paula - 18 februari 2008 18:34

Tore ska ha stryk! Min körskolelärare är knäpp, för att bli godkänd när man kör upp idag måste man kunna ECO Driving. När man börjar körskolan borde man få lära sig det redan från början så att man har det inlärt och växlar så automatiskt. Men inte m...

Av Paula - 13 februari 2008 20:37

Bajs vad jag inte orkar med prov! Det gick bra på mitt företagsekonomi prov idag, kanske pga av min överpluggning ;) Men nu har vi samhälleprov på fredag! orkar inte! Handlar om Palestina frågan och det är ju intressant. Jag läste första häftet och d...

Av Paula - 12 februari 2008 21:19

Nu sitter jag här, åter igen, i min fridfulla värld. Simon sitter i el soffa å pluggar till ett prov han har imorgon. Jag har också prov, företagsekonomi. Men jag har tydligen pluggat in allt som ska vara för hela den här terminen. Jag har pluggat på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards