Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Paula - 21 juli 2007 19:09

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade! Vad har hänt under den senaste tiden då?

Jo, jag har:

*Jobbat på Karlslunds marina

*Varit på peace and love <3

*Jobbat på ICA dalarö (har en vecka kvar)

* Varit på Arvika festivalen <3

* Solat å badat dom dagar jag har varit ledig och då det varit bra väder

*Varit med mina nära å kära <3


I söndags kom jag hem från Arvika festivalen. Där bodde jag i Kamp Underjorden med Madde,Frida,Susse,Becca, Robert och Lars.

Vi åkte ner redan på tisdan men själva festivalen började på torsdagen. Vi lyckades få en riktigt bra campinplats. Snacka om att man har träffat underliga människor där! b.la så har vi "Faan va bra mannen " (kommer inte ihåg hans riktiga namn) Spix, en underlig man i svart långt hår som hade en liten trollstav och gick runt å "spixade" alla, i syfte att få mat alkohol eller sex.

På lördan spöregnade det hela dan typ. Jag gick inte på en enda konsert utan satt å surade i tältet med självmords benägde Lars, Madde å Becca. Men på kvällen blev allt bra. Vi fick t.o.m ut Lars från sitt tält genom att locka med lite sprit. Den kvällen började as bra. Vi skrek å sjöng och hade allmänt trevligt. den bästa låten som sjöngs i vårat Kamp var "det var lars, det var lars, det var lars!" som Lars så fint avslutade med "JAG HAR PAGE!" Jag lyckades dock däcka nångång under kvällen i tältet.........vilket var mindre kul. missade ju en massa festligheter av sista kvällen.


Allt jag kan säga är att tiden på Arvika var riktigt lyckad och jag hade mega kul! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards