Direktlänk till inlägg 1 april 2007

April April din dumma sill!

Av Paula - 1 april 2007 21:10

Nu var det ett tag sen jag bloggade! Jag orkade aldrig sätta mig ner å skriva nått. Men idag har en ny månad börjat, så nu får det bli nån ändring. Jag har iaf börjat månaden bra med att varit ute nästan hela dan med mina underbara käraste kusiner Philip, Johan och Erik. Det har varit så jäklans fint väder idag! Hoppas att jag har fått lite färg. Sen idag har jag varit lite hurrtig av mig å faktsikt sprungit Själv enda till Gålö vägen å sen så gick jag tillbaka. Man ska ta det lite lugnt i början.Igår var jag hemma hos Susse å träffade mina kära vänner och Erika. Alltså den människan förstår jag mig bara inte på. Jag blir så sur på mig själv också för jag hade ju värsta tillfället å snacka med henne.Alla satt å pratade om en fest som dah Diva hade haft som jag inte hade varit med på. Jag satt å väntade på rätt tillfälla att lägga in min kommentar men sen försvann tillfället när dom plötsligt slutade prata om det. Då känndes det bara dumt att ta upp det igen. Så jag satt å tog ut mina aggritioner på att mosa den mat jag hade kvar.Det var verkligen jätte spännade å höra hur dom hade haft det.Erika bjuder alla som jag brukar umgås med men inte mig för hon anser att jag har behandlat henne dåligt!?Jag har väl aldrig varit ett jätte stort fÄn av Erika direkt, men jag har fan inte behandlat henne dåligt och tryckt ner henne?! Det började på Nyår. Då ville hon inte ha med mig för hon tyckte inte att hon kännde mig?NEJ! vi har ju bara gått i samma klass sen 1-9. Jag var nog taskig mot henne under 5:an kanske. Kan säkert ha gjort nått mot henne under tiden på högstadiet också. Men den tiden tycker jag har passerat. Innan nyår, varje gång jag träffade dig på bussen, på gymmet var som helst har jag alltid hälsat. När jag har stått å väntat på bussen har jag gått å satt mig brevid dig å pratat med dig! Och när vi har haft movienight eller tjejmidda med "gänget" så har jag varit trevlig! jag har verkligen försökt! Men vad fick man av det?!Nästa Måndag ska iaf jag å Carro dra ner till Malmö å KollaMy Chemical Romance

 
 
Susse

Susse

2 april 2007 12:50

Jag fattar faktiskt inte heller vad hon håller på med. Jag tyckte synd om dig, de var därför jag puttade lite på ditt knä ibland ;)
Skit i henne, ha värsta brakfesten och bjud inte henne, då är det jämt :P

http://susse.bloggagratis.se

 
frida b

frida b

4 april 2007 13:54

stackars! Håller med susse! Men ska vi synas snart eller??

http://frida-b

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 12 mars 2008 18:12

I dag hände det, idag gjorde jag det... JAG TOG KÖRKORT !!! :D   Jag är så lycklig, jag har gått å oroat mig hela dan eftersom jag körde upp på eftermiddagen. Mina mardrömmar i natt gjorde inte saken bättre heller! Men jag klarade mig!   I morgon sk...

Av Paula - 11 mars 2008 18:55

Japp jag tror jag är den sämsta bloggaren in history!    Jag glömmer hela tiden bort att skriva. Å nu när jag loggade in fick jag en kommentar om att jag är den sämsta bloggaren, må så vara! ;)    Okej, ett försökt till, Nu ska jag försöka blogga lit...

Av Paula - 18 februari 2008 18:34

Tore ska ha stryk! Min körskolelärare är knäpp, för att bli godkänd när man kör upp idag måste man kunna ECO Driving. När man börjar körskolan borde man få lära sig det redan från början så att man har det inlärt och växlar så automatiskt. Men inte m...

Av Paula - 13 februari 2008 20:37

Bajs vad jag inte orkar med prov! Det gick bra på mitt företagsekonomi prov idag, kanske pga av min överpluggning ;) Men nu har vi samhälleprov på fredag! orkar inte! Handlar om Palestina frågan och det är ju intressant. Jag läste första häftet och d...

Av Paula - 12 februari 2008 21:19

Nu sitter jag här, åter igen, i min fridfulla värld. Simon sitter i el soffa å pluggar till ett prov han har imorgon. Jag har också prov, företagsekonomi. Men jag har tydligen pluggat in allt som ska vara för hela den här terminen. Jag har pluggat på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards