Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Paula - 5 mars 2007 21:27

Idag var jag i stan med Carro. Stackarn fick vänta på mig flera timmar eftersom hon sluatde typ 10 nångång och jag 1. Sorry Carro! ;) men du shoppade ju lite undertiden i Handen med Elin.Idag köpte jag ett par byxor på Week Day (75 % rea you know). Sen köpte jag ett fint litet halsband och typ ett tält från H&M.Jag ska nog lämna tillbaka den tröjan.. vete fan varför jag köpte den. Jag brukar alltid göra en MASSA inpulsköp men idag lyckdes jag stå emot. STOLT över mig själv. Både Carro och jag var typ helt döda på slutet. Båda hade as ont i fötterna och var lite sega: Det var en trevlig och flummig shoppingrunda. Hoppas att jag inte tog död på dig bara :PHär är ett medelande till Frida och Susse! Haris började snacka med mig på msn nyss å han sa att hans och Oscars klass skulle komma upp nästa vecka till sthlm. Oscar och Haris vill då träffa alla oss. Låter mkt lockande eller hur ;) aja, vad tycker ni... vill ni träffa dom?Tack å Hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards