Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Paula - 12 mars 2007 20:56

Idag blev det pizza till midda! Hemmagjord! Jag var lite wild and crazy och gjorde en pizza med kronärtskockor och soltorkade tomater. Shit, jag är bäst på att göra pizza alltså! Den blev så god, och så snygg! ;)jag ska lägga upp en bild på den sen.Blev så stolt så att jag tog kort med mobilen haha.Nu mår jag dock inte så bra eftersom jag nästan åt upp hela själv. Man kan ju inte slänga dyrbar mat heller!Den pizzan ägde verkligen, gjorde tomatsåsen själv, å sen hade man lite färsk ruckolasallad över pizzan. mmmmhmm!Imorgon är det matte prov, sattsar på G! Sjuk svårt det här kapitlet är. Känner att jag borde sätta mig och räkna lite mer innan Prison Break. >> Våren har kommit :D har varit solit och fint idag. Man blir så glad. Jag har varit på jätte bra humör hela dagen! Man blir gald av vädret och jag är inte alls orolig för provet imorgon.. vilket jag borde vara! Men va tusanDon't Worry, Be Happy!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards