Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Paula - 7 mars 2007 19:11

Kände att de var dags för att skriva lite i bloggen igen. Skrev ju liksom inget igår! Måste ta igen lite.Ännu en skoldag har passerat. Började kl 8 och tydligen så är fläktarna i skolan ur funktion så man höll på att dö på lektionerna av trötthet och huvudverk typ. Dagen började med dubbeltimme i spanska och sedan dubbeltimme i matte. Kan det bli värre?! Men jag överlevde. Lunchade med Anna och Sofie på Pause. Det fick bli pastasallad med räkor vilket jag ifs alltid äter där haha.Efter skolan träffade jag Madde som har varit på värsta lyx kryssningen på lovet. Fick höra lite om hur BRA hon hade haft det. Inte ett dugg avundsjuk...inte alls. Vädret här i Sverige är bara så mysigt. Sen åkte jag hem till Joanna för att göra ett jäkla instrument till Kultur och Idéhistorian. Vi ska redovisa imorgon och då ska man ha gjort ett hemmagjort instrument. Men måste medge att vårat blev riktigt bra, går t o m att spela blinka lilla stjärna på den!Min tröja från tradera har tydligen kommit nu, fast till min systeryster. Jag vill åka å hämta den imorgon men hon tyckte att jag skulle vänta. Men va faan jag vill ha den nu! Tänker nog åka dit iaf mohaha. Vi skulle höras imorgon. Jag borde gå och plugga lite matte snart, om jag orkar. Fast nu ska jag sitta å slappa lite till framför datan bara. kl 9 ikväll är det Lost, det suger nu... tyckte att det var bra i början men nu vet jag inte vad som har hänt. Men känner ändå att jag måste kolla. Fast det är Topmodel samtidigt.Atreyu - Bleeding mascaraKolla in denna. jag kunde inte kolla klart på hela. så äckligt!http://www.youtube.com/watch?v=oZ_i4qDRzzg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards