Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Paula - 2 maj 2007 18:34

Min mamma är så rolig. Hon säger alltid vad hon tycker! Om hon tycker att nått är fult eller så, så säger hon det rakt ut.

Kommer ihåg när jag köpte mina "mormor" skor som hon kallade dem. Jag visade dom och var jätte glad över köpet. Min mamma börjar skratta åt dem! Men jag bryr mig dock inte om hennes åsikt. Hon gillar inte riktigt min klädsstil, so what. don´t care :)

Idag kom hon med den plötsliga frågan:

-Har du hört nått mer från bassisten?

-ehm, du menar Filip, Nä, vet bara att han är grymt snygg nu förtiden.

- vaddå snygg? vad har han gjort?

-Ingeting han bara är snygg

- Snygg va han väl ändå inte, jäkla benrangel.

-haha, JO han är visst snygg!

-äsch! Benrangel dessutom så såg han inte riktigt klok ut i det svarta håret. jag såg på en gång att han egentligen var blond. Han var så blek.

- haha! neee... han har så fin klädstil också!

- hmpf! kläderna var ju förskräkliga. slamsor...


Ja, min mamma och jag är inte alltid överens. Men det va kul å lyssna på henne när hon kritiserade honom haha! Min mamma är skön :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards