Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Paula - 18 maj 2007 18:41

Åh vad jag vill ha en longboard! Har tänkt å köpa en sånn jätte länge, å så kom Jessie med en sånn till skolan. Jag frågade vad en som typ kostade. Då fick jag höra den svidande sanningen att dom kostar ca 1500 spänn! aosch! Får se hur min ekonomi ser ut framöver... men jag vet inte om jag vill lägga MINA pengar på en longboard.


Snart ska jag iväg till Madde. Sen bär det av mot fekke, Joannas och Linns 18-års partaj! (jag har det finste partydräckten! vet inte om jag vågar ha den, alla andra kommer säkert vara så finna med klänningar. Men hur skulle världens se ut om det inte var någon som stack ut ?!)

Av Paula - 18 maj 2007 07:35

Nej, jag är ingen morgonmänniska som vaknar vid den här tiden när man har ledigt. Nope, jag ska iväg och jobba! kl 8 åker jag hemmifrån. Ska klippa gräs å röja runt i lite rabbattter om det blir tid över! Jag behöver nog inte säga vad jag tycker om det... kul är det inte iaf. Nu sitter jag här å lyssnar på musik, (just nu hörs Lips like morphine av Kill Hannah.. fast nu ändrades det just till Liar (it takes one to know one) av Taking Back Sunday.


Ikväll ska jag på 18-års FEST hos Joanna. Linn och Joanna som ska ha festen. (båda fyller ju år samma dag)



Ovido - Quiz & Flashcards