Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Paula - 3 maj 2007 17:09

www.myspace.com/nyske

Det är jag det.

Av Paula - 3 maj 2007 08:53

Why?Länk - Kommentarer (2 st)av Paula den 6 april 2007 kl 12:46

Jag hatar att vakna på morgonen och inse att det bara var en dröm...

Glad Påsk Paula! av Susse den 7 april 2007 kl 14:33



HAHAHA SKÖNASTE KOMMENTAREN AV SUSSE!!! :D madde och jag upptäckte den idag i skolan! fy fan va kul! vÄRSTA DEPRIMERANDE INLÄGGET å så får man det där roliga kommentaren :D Susse I love you :D

Av Paula - 3 maj 2007 08:14

Asså idag skulle vi tydligen ha lämnat in våra uppgifter i Kultur och Idehistorian, vilket jag naturligtvis hade glömt. Jag går på det lättaste tillvalet, vi har aldrig prov eller nått, bara små redovisningar lite då och då. Men jag har aldrig lämnat in sakerna i tid! Hur lyckas jag. Idag skulle vi ha lämnat in en teckning. Inte ens det klarar jag av.


Körde med bortförklaringen att jag hade sovit hos min syrra och glömt den hemma, så nu måste jag göra den tills nästa vecka. Min lärare Nina är så snäll.... vet inte hur många ggr jag har kommit med bortförklaringar till henne... SKÄRPNING FRÅN OCH MED NU

Ovido - Quiz & Flashcards