Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Paula - 17 maj 2007 16:13

Nu sitter jag här hos susse och spelar sagan om ringen. Jag har dock inte spelat än jag har bara suttit och kolla. Men jag har redan erfarenheter av det här spelet, eftersom jag satt och spela en hel helg med Ida på kusinernas Gamecub. Skit kul spel! Det är faktiskt väldigt kul att spela tvspel, alla spel är roliga .me like :)


Just nu är det Madde, Martina, Susse och jag som HäNgEr. Frida var här för ett tag sen men hon skulle åka till Stallholmen?!


Idag är jag dock väldigt trött. Vaknade imorse med en ganksa hemsk bakfylle känsla. Men frukosten gick ner, men sen mådde jag skit. Mina syrror kom och retades när jag mådde som värst. Dom är så snälla mo mig. Under frukosten började jag tänka på vad som egentligen hände den kvällen. Har lite minnesluckor. Men det är så kul när man får flashbacks. Kommer nu ihåg att det brann på festen, eller inte i lokalen men utanför typ i skogen Undrar vad som hände med den. Hörde bara att någon säga att man skulle inga brandkåren. När man inte är i det nyktraste tillståndet så inser man inte faran.


Jag dansade många gånger till Ukrainas eurovision låt, haha den är så skön! as rolig att dansa till.


Nä nu ska jag spela lite tvspel....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards