Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Paula - 14 maj 2007 14:04

bara för att jag skrev det där inlägget alldeles nyss så lyckades jag bränna mina mackor i smörgåsgrillen eller va fan det heter, sånn man gör varma mackor med! jag glömde helt bort dom, kände bara oset av något bränt.


titta va simon ställer till det hela tiden! jävla simon.

Av Paula - 14 maj 2007 13:59

Nu fick jag reda på att 2A har satt upp en bild på mig och Simon som veckans babe, när vi äcklar oss!


asså snälla kan alla sluta med det där nu! Jag blir bara arg! När jag va på festen i lördgas så fick jag höra kommentarer om det hela tiden. (Simon kom ju aldrig, jävla fegis.) Patrik framförallt snacka om det HELA tiden. Det kom liksom fram en människa som jag aldrig hade pratat med, Patrik säger " det här är Paula, hon som strulade med Simon". Då säger han " jaha, ja, jag har ju sett bilderna"


ASSÅ WHY! SLUTA FOLKET! .....nu får det vara nog...

Av Paula - 14 maj 2007 13:36

REFUSED are fucking dead



REFUSED! me like

(Jag sitter alltså å lyssnar på dem nu och då slog det mig hur bra dom är/var. Det va ett tag sen jag lyssnade på dom)


http://www.youtube.com/watch?v=K8MkVIe9xGc

3,2

Av Paula - 14 maj 2007 13:30

yes jag är ikapp nu! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards