Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Paula - 4 maj 2007 20:09

Juste Madde! Här har du bilden på ditt vackra konstverk till Kultur och Idéhistorian!


Grymt SCHNYGGT! :D


Av Paula - 4 maj 2007 19:26

Usch vad jag mår illa, åt världens största chokladboll idag på ett café + en vanilljlatte. Alltså, aldrig mer chokladboll säger jag bara! Jag mår så jävla illa!


Idag efter skolan så for jag in till staden med Maria,Linn och Joanna för jag hade ingen lust att åka hem! Jag var typ lökig efter gympan, men det struntade jag i. Jag tog sönder mina hörlurar idag när jag stog och pratade med Madde, slängde typ in dom i väggen! Brain! Ena luren fungerar bara! GAH! Måste ha  min musik jue! Men iaf jag åkte in för att köpa ett par nya. Men jag köpte en tröja på Carlings och en blingbling keps. Asså jag och mina impulsköp! Hade lovat min moder att spara mina pengar... eh har inget kvar... är t.o.m skylldig Joanna 50 spänn!


Jag tror kanske att tröja var lite onödig, jag har väldigt många tröjor, det jag behöver köpa är liksom jeans och en ny väska. Och kepsen kanske var lite väl mkt, borde kanske ha valt en annan färg. Men jag tänkte så att jag har så mkt svarta och vita kläder, så då kan jag ju ha den som lyser upp lite.


Men jag vet inte hur jag ska göra med tröjan, ska jag lämna tillbaka den?!

kommentera gärna, kepsen också, ha kvar eller lämna tbx?!

Den sitta bilden är cp, ser ut som jag har skelettben, men man ser liksom hur den ser ut på, att den är lång.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards