Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Paula - 27 maj 2007 10:21

Hehe ja, gårdagen kväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! Men jag lyckades hinna med allt iaf! Först sitter man här hemma och firar kusin som fyllt år. Sitter och äter god mat, TÅRTA, och har det lite småtrevligt. Får ett sms av Gustav typ kl  19:00 att jag kunde ta halv 8 bussen. Å det hade jag totalt glömt bort! Så Paula stressar runt som en galning och fixar sig lite.. för Gustav hade ju sagt att det var "fest" hos Erik och att han hade bjudit massa människor. Så jag beslöt mig slutligen för att haka på. Åker in till Handen, Koffe och Sofia satt på bussen och dom skulle också till Erik. Vi möter Gustav å sen bär det av dit.


jaa.. när vi kommer och knackar på kommer Erik, nyvaken, och det är bara vi där! haha! han hade typ inte alls bjudit så mkt människor och Gustav fick dåligt samvete för att han lurade dit mig. Men det var väl lite trevöligt och snacka  å hänga lite. Det var jag, Gustav, Erik, Sofia, Koffe och Milan. Inte direkt något folk jag brukar hänga med men trevligt och träffa lite nya. Jag drog med halv 11 bussen till Handen för att träffa en annan människa. Så jag va typ hemma hos honom ett tag å vi gick runt lite ute. Å sen åkte jag med sista bussen hem till Dalarö!


Så såg min lördagskväll ut, och jag lyckades hinna med allt haha

Ovido - Quiz & Flashcards