Direktlänk till inlägg 15 maj 2007

Tack kusin!

Av Paula - 15 maj 2007 17:42

Åh just nu så älskar jag bara min kusin Philip som har räddat morgondagens kväll! Tack så himmla mkt!!!


Idag när jag åkte hem med den trevliga Dalarö bussen som för övrigt var proppad, så satt Miaman och jag bakom en tjej som satt å kolla på oss hela vägen och typ lyssnade. Jag trodde jag skulle bli galen. Jag BLEV galen! Först brydde jag mig inte för tänkte att hon skulle vända sig om efter ett tag. Men när vi åkte förbi station efter station blev jag förbannad! jag blängde på henne med en mördar blick, värsta fjortis bitch tönt blicken. Hon såg mkt väl och fortsatte titta. Vände sig bara för en stund. Asså jag satte mig nästan ryggenemot och tittade på Mia hela tiden. När hon plinga sa jag "äntligen". Haha, så töntigt av mig. När hon gått av så började Mia, hon hade också suttit och irriterat sig över henne hela vägen, men ingen av oss hade sagt något till henne bara gett mördarblickar. Jag känner mig så tuff.


Hon verkade ju inte bli så rädd för mig... det blev ju däremot en annan person när jag gick in i 2A klassrum för att riva ner den otroligt fina bilden som Emil så fint hade satt upp. Denna person hade fått syn på mig och fått väldigt brottom ut och sprungit in i Mia har vittnen sagt till mig. Haha.. vad tror han att jag ska göra egentligen?!


Tillbaka till Emil, om han nu är tvungen att sätta upp en bild på oss.. måste han välja den äckligaste!? Han sa att han skulle sätta upp en ny, men den har Miaman rivit ner åt mig. :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 12 mars 2008 18:12

I dag hände det, idag gjorde jag det... JAG TOG KÖRKORT !!! :D   Jag är så lycklig, jag har gått å oroat mig hela dan eftersom jag körde upp på eftermiddagen. Mina mardrömmar i natt gjorde inte saken bättre heller! Men jag klarade mig!   I morgon sk...

Av Paula - 11 mars 2008 18:55

Japp jag tror jag är den sämsta bloggaren in history!    Jag glömmer hela tiden bort att skriva. Å nu när jag loggade in fick jag en kommentar om att jag är den sämsta bloggaren, må så vara! ;)    Okej, ett försökt till, Nu ska jag försöka blogga lit...

Av Paula - 18 februari 2008 18:34

Tore ska ha stryk! Min körskolelärare är knäpp, för att bli godkänd när man kör upp idag måste man kunna ECO Driving. När man börjar körskolan borde man få lära sig det redan från början så att man har det inlärt och växlar så automatiskt. Men inte m...

Av Paula - 13 februari 2008 20:37

Bajs vad jag inte orkar med prov! Det gick bra på mitt företagsekonomi prov idag, kanske pga av min överpluggning ;) Men nu har vi samhälleprov på fredag! orkar inte! Handlar om Palestina frågan och det är ju intressant. Jag läste första häftet och d...

Av Paula - 12 februari 2008 21:19

Nu sitter jag här, åter igen, i min fridfulla värld. Simon sitter i el soffa å pluggar till ett prov han har imorgon. Jag har också prov, företagsekonomi. Men jag har tydligen pluggat in allt som ska vara för hela den här terminen. Jag har pluggat på...

Ovido - Quiz & Flashcards