Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

Skansen med KuHi

Av Paula - 31 maj 2007 17:08

Idag var vi på Skansen med Kultur och Idehistorian, men inte för att kolla på djur, nej då, för att kolla på hus och lyssna på en guide. Jag ville se djuren! Hann bara se en ful get och en dryg gris! Den vägrade ju komma fram.


Madde, Linn, Maria, Joanna och jag åt på kungshallarna. Det är så mysigt att äta där, trevligt att skrika till varandra liksom! Jag åt pizza så jag var nöjd iaf. När vi klev av bussen vid plattan skulle jag springa in en snabbis i en affär å köpa en Ramones tröja och ett nytt töjörhänge, jag springer ifrån folket, dom försöker berätta för mig att jag är på väg åt fel håll, men jag typ joggar iväg. Kommer på det efter ett tag och vänder rikting rakt in i en människa, sen älgade jag efter min matgrupp igen. Jag fick tag på det jag ville ha iaf, inte riktigt rätt tröja men den funkar. Töjaren va kanske lite stor 5,5 och jag hade 3,5. Men jag har typ fått igenom den nu så det smärtar rätt mkt nu i mitt lilla öra.


Imorgon är det fridrottsdag med skolan, Paula ska kasta kula och spjut haha! Det kommer går så bra :) ;)


Lite fina bilder från skansen,  Nä juste, jag såg ju de coola lemurerna eller vad dom heter! :D dom sov alla på rad. SÅ COOLA :D

 
 
Susse

Susse

12 juni 2007 19:13

Skriv något nytt Pölle, för guds skull!

http://susse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 12 mars 2008 18:12

I dag hände det, idag gjorde jag det... JAG TOG KÖRKORT !!! :D   Jag är så lycklig, jag har gått å oroat mig hela dan eftersom jag körde upp på eftermiddagen. Mina mardrömmar i natt gjorde inte saken bättre heller! Men jag klarade mig!   I morgon sk...

Av Paula - 11 mars 2008 18:55

Japp jag tror jag är den sämsta bloggaren in history!    Jag glömmer hela tiden bort att skriva. Å nu när jag loggade in fick jag en kommentar om att jag är den sämsta bloggaren, må så vara! ;)    Okej, ett försökt till, Nu ska jag försöka blogga lit...

Av Paula - 18 februari 2008 18:34

Tore ska ha stryk! Min körskolelärare är knäpp, för att bli godkänd när man kör upp idag måste man kunna ECO Driving. När man börjar körskolan borde man få lära sig det redan från början så att man har det inlärt och växlar så automatiskt. Men inte m...

Av Paula - 13 februari 2008 20:37

Bajs vad jag inte orkar med prov! Det gick bra på mitt företagsekonomi prov idag, kanske pga av min överpluggning ;) Men nu har vi samhälleprov på fredag! orkar inte! Handlar om Palestina frågan och det är ju intressant. Jag läste första häftet och d...

Av Paula - 12 februari 2008 21:19

Nu sitter jag här, åter igen, i min fridfulla värld. Simon sitter i el soffa å pluggar till ett prov han har imorgon. Jag har också prov, företagsekonomi. Men jag har tydligen pluggat in allt som ska vara för hela den här terminen. Jag har pluggat på...

Ovido - Quiz & Flashcards